دانلود اهنگ خالی از لطف نباشد گذری کنی از این کوچه بن بست
متن دلخواه شما
آهنگ حمید هیراد
شنبه 13 دی 1399 ساعت 22:9 | بازدید : 34 | نوشته ‌شده به دست حمید هیراد | ( نظرات )

متن آهنگ لطف رضا بهرام

ببین عاشق شدم ای رهگذر مرا هرجا که شد با خود ببر باور کن ♪♩♭♪
تا تو از راه رسی شاعران شعر سرایند قوم مردان مبارز به این شهر بیایند ♪♩♭♪
تا تو از راه رسی پنجره ها باز بمانند مرد و زن بر سر هر کوچه آواز بخوانند ♪♩♭♪

───┤ ♭♩♬❤️♪♭♩ ├───
خالی از لطف نباشد گذری کنی از این کوچه بن بست ♪♩♭♪
خالی از لطف نباشد بر دل غم زده ما بکشی دست ♪♩♭♪
من توقع ندارم همنشینم شوی ای حضرت دریا ♪♩♭♪
خالی از لطف نباشد بزنی موج بر این ساحل تنها ♪♩♭♪

───┤ ♭♩♬❤️♪♭♩ ├───
زیبای من تنها تویی صبر و قرار من همه دار و ندار من ♪♩♭♪
نخواهی بگذری از این دل آزرده من ♪♩♭♪
بی تو که لبخندی دگر با من نمیماند همه دنیا که میداند ♪♩♭♪

───┤ ♭♩♬❤️♪♭♩ ├───
تویی حال خوش این باور پژمرده من ♪♩♭♪
ماه شب گرد کجا صورت ماه تو کجا شب بی نور کجا زلف سیاه تو کجا ♪♩♭♪
دل مغرور مرا ببین رساندی به کجا هی شدم حرف زبان همه عالم به خدا ♪♩♭♪
زیبای من تنها تویی صبر و قرار من همه دار و ندار من ♪♩♭♪

───┤ ♭♩♬❤️♪♭♩ ├───
نخواهی بگذری از این دل آزرده من ♪♩♭♪
بی تو که لبخندی دگر با من نمیماند همه دنیا که میداند ♪♩♭♪
تویی حال خوش این باور پژمرده من ♪♩♭♪

دانلود اهنگ خالی از لطف نباشد گذری کنی از این کوچه بن بست رضا بهرام

لینک دانلود با کیفیت 320 مستقیم




:: برچسب‌ها: رضا بهرام لطف , اهنگ جدید رضا بهرام ,
|
امتیاز مطلب : 54
|
تعداد امتیازدهندگان : 22
|
مجموع امتیاز : 22
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین عناوین مطالب